0
 x 
Кошик порожній
Сервісний центрРемонти, запчастини, консультації
Великий склад
Власний імпорт товарів
Кращі ціни
Широкий асортимент

Щороку компанією Hospitality Technology проводиться дослідження Restaurant Technology Study. У дослідженні беруть участь представники закладів швидкого харчування, кафе, барів, ресторанів. Hospitality Technology цікавило питання, що є найважливішим для рестораторів у напрямку POS обладнання та програмного забезпечення.

Щодо POS обладнання відбулися деякі зміни у встановленні ступеня важливості: на перше місце вийшли системи лояльності на робочому місці касира (92%). Наздоганяють попередні фактори touchscreen POS системи (91,2%), а також POS і кухонні чекові принтери (86,2%) разом з кухонними дисплеями (80%). Біометричні зчитувачі відбитків пальців (38.2%) наздоганяють за важливістю сканери штрих-коду (46.4%).

Як і останні роки, у програмному забезпеченні важливим фактором є наявність блоку фінансового та бухгалтерського обліку, про це сказали 63% респондентів. Управління персоналом наздоганяє за популярністю бухгалтерський облік, набравши 62%. Мабуть, оператори уважно стежать за своїми витратами і тому ці два фактори виходять на перше місце.

Згідно з дослідженням POS Software Trends 36,6% операторів ринку планують розширювати функціонал існуючого програмного забезпечення, 28,1% рестораторів планують розширювати існуюче програмне забезпечення від того ж постачальника, з яким вони працюють в даний час. Тільки 12.7% гравців ринку ресторанного бізнесу планують використати софт для своєї організації від нового постачальника, тоді як 23.3% компаній не мають планів щодо зміни ПЗ.

Крім того, останнє опитування показує, що все більше рестораторів починають цікавитися та використовувати кіоски самообслуговування. В опитуванні цього року 46.4% респондентів окреслили важливу технологію «мобільний офіціант». Це значно більше порівняно з двома попередніми роками, коли учасники дали 15.3% та 27% цій платформі. Тридцять шість відсотків учасників зазначили, що кіоски для замовлення підвищують задоволеність клієнтів, а 56% зазначило, що бездротовий платіжний термінал підвищує безпеку оплати платіжними картками прямо за столиками.